.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جریان انحرافی را نادیده نگیرید/ صدها نفر ثبت نام کرده‌اند
جریان انحرافی را نادیده نگیرید/ صدها نفر ثبت نام کرده‌اند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: امید است با توجه به حضور نمایندگان و افرادی از هر سلیقه ،دسته و جناح یک حضور حداکثری را در مشارکت مردم در انتخابات شاهد باشیم و تا جایی که بنده از افرادی که در صحنه اصولگرایی شرکت کرده اند اطلاع دارم وضعیت اصولگرایان مطلوب است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نحوه حضور جریان انحرافی در انتخابات مجلس گفت: جریان انحرافی سعی می کند با جمع آوری نیروهایشان مجلس را در اختیار بگیرند. برای این کار هم برنامه ریزی کرده اند و جلسات گوناگونی گذاشتند و هم اکنون نیز ما شاهد جلسات این جریان در مجلس قدیم هستیم.

وی تصریح کرد: من شنیده ام که بیش از ۵۰۰ نفر از افرادشان نام نویسی کرده اند و مشخص است که حرکتی را انجام می دهند و بودجه ای که در اختیارشان هست را نیز برای انتخابات مجلس هزینه خواهند کرد و به احتمال قوی حداکثر بودجه و توان خود را برای مجلس خواهند گذاشت و طبق مواردی که ذکر شده از بودجه های فرهنگی در قالبهای مختلف استفاده خواهند کرد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: یکی از اعضای جریان انحرافی ادعا می کند که ۵۰۰ نفر از این جریان در انتخابات نام نویسی کرده اند.

سالک خاطرنشان کرد: یکی از آقایان جریان انحرافی اعلام کرده بود که بیش از ۵۰۰ نفر از این جریان نام نویسی کردند.البته این ادعای آنها است و باید ببینیم وضعیت شورای نگهبان در صلاحیتها و رد صلاحیت ها چگونه عمل می کند. در حال حاضر پیش بینی اینکه آیا افرادی از این جریان از صافی شورای نگهبان عبور می کنند زود است و باید صبر کرد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: فعلا جریان انحرافی در زمینه توجیه نیروهایی هستند که در سطح کشور با خودش همراه کرده و افرادی را برای نام نویسی و نامزدی انتخابات معرفی کرده اند که بتوانند از فیلتر شورای نگهبان بگذرند و پیش بینی می کنند که اگر شورای نگهبان بگذرنند گروه خودشان را تشکیل بدهند اما ما فکر می کنیم انشالله با حضور مردم این مساله خنثی شود.

وی با امید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: تا اعلام نتایج از طرف شورای نگهبان برای تایید صلاحیت ها و یا رد صلاحیت ها وقت برای ارزیابی حضور اصولگرایان وجود دارد اما طبق آمار وزارت کشور بیش از ۵ هزار نفر نام نویسی کرده اند و از این سو با استقبال خوبی روبرو هستیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: امید است با توجه به حضور نمایندگان و افرادی از هر سلیقه ،دسته و جناح یک حضور حداکثری را در مشارکت مردم در انتخابات شاهد باشیم و تا جایی که بنده از افرادی که در صحنه اصولگرایی شرکت کرده اند اطلاع دارم وضعیت اصولگرایان مطلوب است.

“در هر صورت باید مراقبت کرد و ما مطمئن هستیم با هوشیاری و بصیرتی که مردم انشالله دارند این حرکت هم خنثی خواهد شد. البته جریان انحرافی شهرهای بزرگ را در انتخابات هدف قرار نداده اند و تمرکز خود را بر شهرهای کوچک گذاشته اند تا بتوانند از این شهرها نیروهای خود را وارد مجلس کنند. “

سالک با بیان اینکه ارائه یک لیست واحد از سوی اصولگرایان قدرت بیشتری از حضور مستقل دارد، خاطرنشان کرد: ممکن است افرادی از اصولگرایان اعلام حضور مستقل کرده باشند اما آنچه مهم است اینکه جبهه متحد اصولگرایی وضعیت خوبی در جریان انتخابات داشته باشد. مستقل شرکت کردن اصولگرایان ضرری به جبهه نمی زند اگر چه یک لیست واحد و وحدت در انتخابات قدرتش بیش از استقلال است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.